Skip to main content

Da li je Vas brak u krizi?

Na dole navedene tvrdnje odgovorite sa da ili ne

brak_12
1. generalno sam zainteresovan(a) za aktivnosti i interese partnera
2. redovno partneru pokazujem osećanja i poklanjam pažnju
3. imam na umu koliko moj partner čini moj život boljim
4. trudim se biti povezan(a) sa partnerom iako se on(ona) čini udaljen i distanciran(a)
5. osećam da sam partneru uvek na raspolaganju
6. nije mi teško biti saosećajan(na) prema partneru ako je u problemu i nevolji
7. razlikujem kada partner ima problem koji ga čini ljutim, nemirnim, nestrpljivim, razdražljivim itd. od toga kada je takav zbog mene i naših razmirica
8. verujem da je moj partner(ka) uspešan u onome što radi i što ga(je) interesuje
9. pružam podršku partneru(ki) u njegovom (njenom) ličnom rastu i unapređenju svojih znanja i veština
10. generalno mi se sviđaju stavovi partnera(ke) i kako pristupa stvarima
11. nikada ne bih učinio(la) ili zahtevao(la) od partnera(ke) nešto što je nepravedno
12. često me partner(ka) seksualno privlači

Zbir pozitivnih odgovora pomnožite sa 10 kako biste dobili bodove-

100-120 bodova
Odlično! Vaš brak ili veza je na pravom putu. Doživljavate sebe kao tolerantog, saosećajnog partnera i svom partneru(ki) pružate dovoljno podrške, ljubavi i pažnje.

Ispod 100 bodova
Trebali biste unaprediti određene aspekte vašeg partnerskog odnosa. Postoje problemi koji zahtevaju pažnju i vreme kako biste ih rešili! Javite se psihologu kako biste unapredili Vaš partnerski odnos!

Comments

Popular posts from this blog

Šta je ADHD, a šta ADD?

ADD i ADHD su skraćenice za Attention Deficit Disorder i Attention Deficit Hyperactivity Disorder. Ovi termini se odnose na deficit pažnje sa ili bez hiperaktivnosti.  Deca sa ADD problemom ispoljavaju tri osnivne karakteristike u ponašanju:   1. Selektivna pažnja i memorija: Najčešće imaju dva ekstrema pažnje. Odlično mogu da se fokusiraju na nešto što je njima zanimljivo ili u situacijama koje su nove i interesantne (Najčešće nemaju veze sa školom. Uglavnom su u pitanju video igrice ili TV), ali imaju izrazito lošsu koncentraciju kada treba da obavljaju svakodnevne, posebno školske aktivnosti. Ovoj deci selektivna je i memorija. Od pročitanog teksta ona obično zapamte stvari koje većina dece ne zapamti, ali propuste da memorišu ono što drugi memorišu. Pamte ono što je njima interesantno, a ne ono što je potrebno da zapamte. 2. Rasejanost: Lako ih omete bilo koja spoljašnja stimulacija ili neka ideja koja nema veze sa zadatkom koji obavljaju. 3. Impulsivno...

Crtež autistične devojčice

Ne postoji ni jedan opsežniji tekst o dečijem crtežu koji se nije osvrnuo na crteže male Nađe, devojčice kojoj je najpre postavljena dijagnoza mentalne zaostalosti, a zatim se i autizam .

Da li je vaše dete hiperaktivno?

Šta je hiperaktivnost i kako (na osnovu čega) roditelji mogu da znaju da li je njihovo dete hiperaktivno, odnosno da ima problem? Ukoliko dete u količini i intenzitetu motoričke aktivnosti trajno odstupa od svojih vršnjaka, postoji mogućnost da se radi o hiperaktivnosti. Hiperaktivnost je poremećaj nedostatka inhibicije ponašanja, preterane i situaciji neprilagođene aktivnosti i impulsivnosti. Drugim rečima hiperaktivnost je nesposobnost da se reguliše nivo aktivnosti u skladu sa zahtevima situacije.  Klasičan primer hiperaktivnog deteta je dete koje stalno žuri, počinje da radi zadatak pre nego što je dobilo uputstvo, “čačka” sve moguće predmete u svojoj blizini, lupka, kucka, klati nogama, klati se za stolom, skače s teme na temu, ne završava započeto, krevelji se, pravi višak pokreta bez potrebe, ne može da se skrasi na jednom mestu, ne može da zapamti i sledi uputstva koja su data, prekida vas, uskače u reč, lako odustaje i pre nego što proba da uradi nešto, brb...