Skip to main content

Grupno psihološko savetovanje

Osim individualnih tretmana u Psihološkom savetovalištu Radica Ristić Stojilković sprovode se i grupni tretmani. 

Grupni tretmani su kompleksni, ne samo zbog broja članova, već i zbog same dinamike unutar grupe. Ovi tretmani predstavljaju oblik psihosocijalnog rada u kome se, uz vođstvo psihologa, redovno sastaje mala grupa klijenata kako bi komunicirali i razgovarali o problemu.

U grupnom tretmanu, klijent (pojedinac) dobija mesto na kome može raditi na svom problemu uz podršku drugih. Na taj način dobija uvid u svoje misli i ponašanje, a osim toga, ovakav oblik rada izuzetno je koristan onima koji imaju poteškoća u međuljudskim odnosima, pre svega zbog iskustva socijalnih interakcija koje su osnovni deo grupnog tretmana.

Grupni tretman zahteva poštovanje privatnosti drugih članova grupe- imena članova i informacije koje oni iznose su poverljivi. Od članova grupe se ne traži da na sastancima govore ili otkrivaju intimne podatke o kojima ne žele govoriti.

Comments

Popular posts from this blog

Radica Ristić Stojilković Diplomirani master psiholog, kognitivno bihejvioralni psihoterapeut pod supervizijom. Autor je više naučnih radova iz različitih oblasti psihologije, a trenutno je u procesu izrade doktorske disertacije. kontakt telefon: 0628734474 kontakt e-mail: psiholoskosavetovalistenis@yahoo.com skype: psiholoskosavetovalistenis Maja Todorović Diplomirani master psiholog, kognitivno bihejvioralni psihoterapeut pod supervizijom. kontakt telefon: 0643759430

Šta je ADHD, a šta ADD?

ADD i ADHD su skraćenice za Attention Deficit Disorder i Attention Deficit Hyperactivity Disorder. Ovi termini se odnose na deficit pažnje sa ili bez hiperaktivnosti.  Deca sa ADD problemom ispoljavaju tri osnivne karakteristike u ponašanju:   1. Selektivna pažnja i memorija: Najčešće imaju dva ekstrema pažnje. Odlično mogu da se fokusiraju na nešto što je njima zanimljivo ili u situacijama koje su nove i interesantne (Najčešće nemaju veze sa školom. Uglavnom su u pitanju video igrice ili TV), ali imaju izrazito lošsu koncentraciju kada treba da obavljaju svakodnevne, posebno školske aktivnosti. Ovoj deci selektivna je i memorija. Od pročitanog teksta ona obično zapamte stvari koje većina dece ne zapamti, ali propuste da memorišu ono što drugi memorišu. Pamte ono što je njima interesantno, a ne ono što je potrebno da zapamte. 2. Rasejanost: Lako ih omete bilo koja spoljašnja stimulacija ili neka ideja koja nema veze sa zadatkom koji obavljaju. 3. Impulsivnost: Reagu

Test za dijagnostifikovanje anoreksije

Bojiš se dobijanja na težini, mnogo paziš na unos kalorija ili ti se čini da je tvoj odnos sa hranom izvan kontrole? Osećaš se krivim/om i kažnjavaš se nakon jela? Izbegavaš pričati o hrani ili prisustvovati druženjima sa prijateljima i porodicom kako bi lakše održao/la svoj dnevni režim ishrane? Možda si u riziku da razviješ poremećaj ishrane . Upravo reagovanje na vreme ti može pomoći.  Uradi ovaj test!