Skip to main content

psiholosko-savetovalisteEdukativni centar- Psihološko savetovalište Niš pruza usluge psiholoskog savetovanja dece, odraslih i starih, psiholoskih radionica, psihodijagnostike (testiranje inteligencije, testiranje ličnosti i profesionalne orijentacije) i psihoedukacije.

Psihološko savetovalište formirano je sa ciljem pružanja stručne pomoći osobama sa različitim emocionalnim problemima. Kroz savetodavni proces, psiholog sa klijentom postavlja jasne i realne ciljeve. Primenom različitih tehnika, prilagođenih sposobnostima, problemu i željama klijenta, podučava ga potrebnim veštinama kako bi prihvatio i prevazišao emocionalne i praktične prepreke, koje ga sprečavaju da se kreće ka željenim ciljevima.

psiholosko-savetovaliste-nis-1

Glavni motiv osnivanja Psihološkog savetovališta bio je prepoznavanje sve većih potreba zajednice za dobijanjem psihološke pomoći u različitim životnim situacijama. Zahtevi koje pred pojedinca postavlja moderan način života kod većine ljudi uzrokuje psihičke krize koje ne zadovoljavaju kriterijume psihičkih poremećaja, ali ipak bitno utiču na kvalitet života i mogućnost prilagođavanja.

Kognitivno bihejvioralni psihoterapeut pod supervizijom, Radica Ristić Stojilković, zavrsila je master studije psihologije u Nišu. Autor je više naučnih radova iz oblasti psihologije, a trenutno je u procesu izrade doktorske disertacije.

U svom radu posebno se bavi sledećim područjima:

  • Anksiozni poremećaji (napadi panikeanksioznostsocijalna anksioznost, generalizovana anksioznost, opsesivno kompulsivni poremećaj, fobije)
  • Poremećaji raspoloženja (depresija)
  • Poremećaji u ishrani (anoreksija, bulimija, držanje dijete)
  • Somatomorfni poremećaj (preterana briga za sopstveno zdravlje, strah od smrti i sl.)
  • Bes (ljutnja, afekat i impulsivnost)
  • Poremećaji ličnosti 
  • Bipolarni poremećaj
  • Problemi sa učenjem (koncentracija i pažnja, motivacija, radne navike)
  • Problemi u partnerskim odnosima (ljubomora, posesivnost, komunikacija, osećanje krivice, strah od odbacivanja, razvod)
  • Seksualne disfunkcije (erekcija, frigidnost, potencija)
  • Poremećaji ponašanja (agresivnost, manipulacija, impulsivnost, problemi sa autoritetom, vršnjačko nasilje, laganje)
  • Porodični problemi (komunikacija, nasilje u porodici, alkoholizam)
  • Asertivnost
psiholosko-savetovaliste-nis-3

Psihološko savetovalište pruža usluge edukacije iz različitih oblasti i to:
  • Edukacija roditelja novorođenčadi, roditelja dece predškolskog i školskog uzrasta i roditelja adolescenata
  • Edukacija studenata
  • Priprema za javni nastup
  • Predbračno savetovalište
  • Škola roditeljstva i sl.
Edukativni centar Niš- Psihološko savetovalište u okviru psihodijagnostike (psiho test) nudi:
  • Testiranje inteligencije kliničkim testovima
  • Testiranje ličnosti kliničkim testovima
  • Test profesionalne orijentacije

Psihološko savetovalište Niš
psiholog Radica Ristić Stojilković

Comments

Popular posts from this blog

Radica Ristić Stojilković Diplomirani master psiholog, kognitivno bihejvioralni psihoterapeut pod supervizijom. Autor je više naučnih radova iz različitih oblasti psihologije, a trenutno je u procesu izrade doktorske disertacije. kontakt telefon: 0628734474 kontakt e-mail: psiholoskosavetovalistenis@yahoo.com skype: psiholoskosavetovalistenis Maja Todorović Diplomirani master psiholog, kognitivno bihejvioralni psihoterapeut pod supervizijom. kontakt telefon: 0643759430

Šta je ADHD, a šta ADD?

ADD i ADHD su skraćenice za Attention Deficit Disorder i Attention Deficit Hyperactivity Disorder. Ovi termini se odnose na deficit pažnje sa ili bez hiperaktivnosti.  Deca sa ADD problemom ispoljavaju tri osnivne karakteristike u ponašanju:   1. Selektivna pažnja i memorija: Najčešće imaju dva ekstrema pažnje. Odlično mogu da se fokusiraju na nešto što je njima zanimljivo ili u situacijama koje su nove i interesantne (Najčešće nemaju veze sa školom. Uglavnom su u pitanju video igrice ili TV), ali imaju izrazito lošsu koncentraciju kada treba da obavljaju svakodnevne, posebno školske aktivnosti. Ovoj deci selektivna je i memorija. Od pročitanog teksta ona obično zapamte stvari koje većina dece ne zapamti, ali propuste da memorišu ono što drugi memorišu. Pamte ono što je njima interesantno, a ne ono što je potrebno da zapamte. 2. Rasejanost: Lako ih omete bilo koja spoljašnja stimulacija ili neka ideja koja nema veze sa zadatkom koji obavljaju. 3. Impulsivnost: Reagu

Svake večeri radite na tome da budete srećniji - veoma jednostavno

“Profesor započe čas tako što uze u ruku čašu punu vode. Podiže je u vis tako da svi mogu da je vide i upita: – Šta mislite koliko je teška ova caša? – 50 gr…100 gr… 125 gr… – nagađali su studenti. – Istina je u stvari da ni ja ne znam. i dok je NE izmerimo ne možemo biti sigurni – rekao je profesor. Ali ja sam hteo da vas pitam nešto drugo. Šta će se desiti ako držim ovako podignutu čašu, recimo nekoliko minuta? – Ništa! – odgovoriše studenti. – Dobro. A šta će se desiti ako držim ovako podignutu čašu ceo sat? – ponovo zapita profesor. – Počeće da vas boli ruka – brzo odgovori jedan student. – Tačno. A sada, šta će se desiti ako je držim ovako ceo jedan dan? – Ruka će od takvog napora početi jako da vas boli, a moguće je da će vam se ukoćiti mišići, možda će vam se ruka čak i paralizovati. I vrlo je verovatno da ćete osetiti potrebu da hitno odete kod lekara. – Vrlo dobro – nastavio je smireno profesor. – A dok se sve to dešava, šta mislite da li se promenila težina čaše? – Ne! – o